This isn't the last you'll see of me.

Tränade för Jens idag och det gick riktigt bra! Har börjat med E-vitamin igen och Rocksina känns jättefräsch! Provade att höja upp lite, men hon är inte redo än. Hon spänner sig då och hoppar inte genom kroppen, men vi får tänja på gränsen. Blir bättre och bättre! Jens sa att jag alltid kommer tillbaka och har utvecklat min egna ridning sedan gången innan, det är kul att höra! Dessutom tyckte han att jag hade en bra plan för sommaren, det känns också bra.
Imorgon flyttar jag hem igen! Jag har nog aldrig längtat så lite till ett sommarlov, även om det ska bli skönt att komma hem också!
Bilder från tävlingen på JumpClub. Tack Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0