Living the dream.

Idag var en bra dag! Fick rida Let's Dance ( Danny) för Linda. Det är en 8-åring som är ganska ny i stallet, har tidigare bott hos Svante Johansson. Så himla fin häst! Fick jobba på bra då den har låånga bakben och är lite långsam i benen. Men det var väldigt roligt! Speciellt när det till slut funkade!
Red sen Centon för Marianne. Det gick faktiskt också vägen till slut! Ganska snabbt kom jag på hur jag skulle göra, han är ju så välriden så jag märkte när jag gjorde rätt direkt. Kändes att det redan har gett en hel del att få möjlighet att rida olika hästar!
Rocksina vilade idag, imorn är det träning för hennes del.
rätt söt ibland ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0