I believe in miracles.

Igår var inte datorn igång inte! Småhoppade Amadeo för Marianne, och satan i gatan vad hästen hoppade. Överlägset och i absolut särklass den bästa häst jag har suttit på och kommer att sitta på på väldigt länge! Njöt som bara den. Den dagen jag får träna och tävla en sån häst är jag lycklig.
Trimmade iallafall igenom Rocksina på fältet och red två till, klättrade lite och sånt.
Jadå, en vacker dag!
På kvällen kom min lilla familj och tog med mig till Trosa där vi åt ute vid hamnen. Satt fint!
Mätt i magen åkte jag tillbaka hit och somnade direkt!
Idag var det en annan dag! Klättrade på Clara och red ut Cerrado Z. Hopptränade sen med Rocksina för marianne. Blev mycket kluriga övningar och Rockan blev till slut ganska fin. Är dock en bra bit kvar till våran vanliga form, tror att jag har slappat till mig hemma nu på sommarlovet.. Hoppade bockar på volt, kluriga linjer och studs, och avslutade med bana. Iallafall så har jag sovmorgon imorn, vilket innebär att jag börjar halv 10. Men innan dess ska jag ju ta hand om min egna lilla hezt såå.. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0