Det fanns de gånger då vi backade, det var då vi tog sats.

Idag har Rockansmockan tagit det chill med Sören i hagen. Hon skrittade även ut med honom på asfalt senare. Det är så bra här för det är nära till att rida på asfalt, vilket är väldigt bra för hästarnas ben, och runt hörnet finns jättebra klätterbackar! Väldigt bra!
Amadeo klättrade idag och det tyckte han var lite jobbigt, varför gå låångsamt när man kan springa jättefort? Plutten. Sen har jag bara ridit fram 2 hästar. Bee Wonderful (Bibbi) fick jag snabb lektion av Linda med. Så himla rolig häst att rida! I galoppen jobbade jag mycket i lätt sits och fick lära mig några övningar för att bli mer avslappnad och följsam i lätta sitsen. Fick också tänka mycket på händerna. Upp och ihop!
Nu ska jag ut och ta på Rocksina Back on Track. Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Allt bra? :)



Hoppas du får en bra vecka!



Kramar http://hastryttaren.blogg.se

2011-07-26 @ 02:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0