You get up, you get down and you try it again.

Ridit skolhäst idag, dressyr för Agnetha! Så roligt va det! Red Bolero och Tessi red Rocksina. Det gick bra för oss båda. Kul å se Rocksina med tessi i sadeln, hon är så duktig så :) Vi tränade på att komma ner ordentligt i sadel, red utan stigbyglar hela passet och varvade mellan att sitta ner i traven och rida lätt utan stigbyglar. Jobbigt! Jag är iallafall jättenöjd! På kvällen har jag & Matilda varit ute och sprungit. Intervallträning tills vi va s.l.u.t. Iallafall jag. Nu har jag träningsvärk hela kroppen, men det är en rätt skön känsla :) Iallafall så ska jag och tjejerna mysa galet ikväll och tagga KZ-dag imorn!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0