You know exactly what I mean.

Idag var man faktiskt glad att man fick va inomhus hela dagen för satan i gatan va kallt det har varit! Kom hem från skolan kvart i 6 som vanligt efter en dag med prov och en del annat roligt (?). Dagen slutade iallafall med att jag och Jossan sprang omkring som galna kameler och höll på.. Skratta mig halvt till döds. Handwalkade Rockan idag och knottrorna på ryggen är så gott som borta. Skönt. Har även gymmat med Tessi som på alla måndagar, körde mest cykel och mage. Nu sitter jag här och tittar på bilder på Strömsholm på sommaren och drömmer mig bort men jag borde göra ett kollage om arabiska fullblod som ska vara klart till imorn.
Den här veckan händer det grejer! Bl.a. en liten resa är inbokad! Om ni vill veta exakt vad så stay tuned!
The gang i höstas! Jag, Mickis, Jossan, Moa, Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0