Triumph.

KZ idag. En helt okej dag, speciellt kul var det på idrotten, alltså jag ÄLSKAR att ha idrott med bara tjejer. Man kan va sig själv till 100% och vi garvar, oj vad vi garvar! Helt galna kan vi va. Men man kan också va dödligt seriös utan att det är konstigt. Bäst!
På kvällen har jag tränat dressyr för Lotta och det gick kanon! Fick riktigt fin känsla i slutet! Kul att det går bättre i dressyr än hoppning när det är hoppning jag vill hålla på med.. Jaja, dressyren är grunden.
Den här veckan har jag iallafall sovit ordentligt. Det beror mest på att jag inte har haft några stalltjänster, så jag har fått sova ca 1,5 timma mer på morgonen. Skönt är det i vilket fall och ganska ovanligt när man bor såhär, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0