Somewhere, somehow.

En riktigt go dag i skolan må jag säga! Nej men faktiskt, idrottslektionen var kul, vi voltade och grejade, gymnastik stog nämnligen på schemat. Hur som helst, när vi kom hem så red jag med Tessi och Mickis. Bytte även häst med Mickis ett tag och fick känna på hennes pärla. Jag såg den när hon precis hade köpt den och jag kan inte säga annat än att hon har gjort ett förhimla bra jobb! Rocksina var även väldigt fin idag och vi jobbade vidare med samma som igår. Hon blev så avslappnad och vi hoppade lite cavalettis. Helt otroligt vilken skillnad på häst! Helt stört! Och jag har Mickis att tacka för detta. Det är ganska coolt egentligen hur enkel lösningen på problemet var när jag i mitt huvud hade förstorat allt något enormt.
Iallafall så har vi sovmorgon imorn! Eller ja.. jag har ju morgonstalltjänst vid 7, men sen kan jag sova till ett om jag vill det.. Iallafall så drog vi till med filmkväll ikväll, med inbjudna gäster från stora och lilla ås dessutom :) Kollade på en kanska dålig och vidrigt äcklig film.. Men äh det va mysigt ändå :)
Godnatt då kompisar! Imorn åker jag hem på lov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0