Right here, right now.

Jag är lycklig. Helt och totalt lycklig. Det har inte hänt något speciellt eller så, jag är bara så otroligt taggad på livet just nu. Jag är i himlen. Det är bra härligt.
Idag har vi varit inne på KZ, kom hem kvart i 6 som vanligt. Långa dagar men det går fort ändå!
Tessi & jag i skolan för ett tag sen.
Sen åt vi och därefter tog jag hand om min lilla häst. Eftersom att hon & jag har vilodag på måndagar så gick jag en runda med henne. Sen gick jag till nya ridhuset där Hanna, Mickis, Jonna, Moa, Tessi och några fler red. Intog åskådarplats med jossan och elin. Umgicks med Tessi i Kungs sen också. Lovely. Har även gymmat i vanlig ordning. Dock så måste jag ta det lugnt med löpningen då jag har fått benhinneinflammation.. Såååå trist! Träningscykel är dötrist och man sitter bara & glor på mätaren när sekunderna tickar.. Jaja, måste läka ut benen så jag inte förvärrar det iallafall. Styrkeövningar är ändå lite roligt att göra, det finns så många övningar uppsatta på väggarna i gymmet, toppen. Nu ska jag iallafall sova, 5 i 7 ska jag stå i stallet och se glad ut imorn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0