Indestructible.

Har så otroligt mycket att säga om dagen, det har varit en jävla berg-och-dalbana. Men klockan är halv tolv och jag vet inte hur jag ska få ner detta i ord. Idag har jag ridit för Anna-clara, det har varit hopp-demo och jag har tränat för Jens. Nu har jag massor att tänka igenom och på något sätt försöka föreviga dom här tankarna på ett papper. Hade tänkt att börja skriva ner bra grejer som jag ska tänka på. Just nu är det smått kaos i tankegångarna.
För övrigt så händer det kul saker imorn! RSG 1 och 2 åker till Arosfortet i Västerås och slår ihjäl oss eller varandra. Det är vinna eller försvinna som gäller då, hehe!
Nu ska jag sova och rensa huvudet på moln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0