Nu var det lite bättre igen..!

Idag var en bättre dag. Visserligen proppfullt schema men jag kände att jag klarade av det! Red L i Nya efter att ha skrittat ut en bit. Red sen Ontario, skolhästen, självständigt i dressyr. Gjorde många övergångar trav-galopp-trav på volt och flyttade undan för innerskänkeln i övergångarna och i traven. Det var en jättebra övning för honom och han blev mjuk och fin. Hade också prov idag, så nu är det provet avbockat! Samt fyra stalltjänster, I'm a survivor! haha.. Nu på kvällen blev det belöning i form av fika med tjejerna! Husis bjuder. Veryy nicee!
Ottzor & jag!
Och nuuu lite fina bilder från Lucia igår! Det var alltså i vita ridhuset som ser ut som en kyrka inuti nästan. Tända ljus överallt och mörkt i övrigt, fiiint! Vi var 7 hästar, en med Lucia ( Tessi) på, och resten till fots. En person ledde varje häst och resten stod i kören. Jag red See at Leon, ledd av Lovisa!
Leon & Lovisa!
En del av the crew.
HAHA jossans min... Blev iallafall glögg och mackor i stallet efter!
Lucia och Luciahästen Oden!
Stadig Luciahäst som stog blixtstilla under hela showen!
Stallkatten Allan var med såklart!
Nu ska jag kämpa mig igenom resten av veckan också! En dag i taget! Går nog super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0