I tried counting sheep, but there's one I always miss..

Idag har det varit riktigt tråkigt väder! Uteritten på Scarlett var inte härlig någonstans faktiskt! Frös som en tok och blev inget friskare. Men för övrigt har jag klarat mig igenom dagen bra. Trodde knappt jag skulle komma upp på morgonen, men det gjorde jag! Dom senaste mornarna har det varit riktigt segt att gå upp och när jag väl sätter mig upp ar jag tänkt " jag är så himla duktig!" i huvet, haha det hjälper! :) Red L idag över cavalettis, mamma var här och hjälpte mig. Det gick bra och det var helt klart bästa passet hittills på henne! På måndag besiktas hon, då bestäms vårat öde..!
Men nu ska jag äta lasange med moa, och sen kvällsfodring!

Kommentarer
Postat av: ilippa

EELS på rubriken! :D

2011-12-18 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0