Hallelujah Moment.

Haha ja, kanske inte riktigt då. Men den här dagen var riktigt bra! Det har varit fullt schema från innan 7 till 21, men jag har klarat av det bra ändå. Känner mig lite piggare idag också, och så har vännerna hjälpt till att hålla humöret uppe! ♥
På ridningen red vi för SRL1 som gjorde yrkesprov (Dom blir ridlärare). Vi fick rida för 3 olika personer i sammanlagt 1 timme och 50 min. Jag hade Ontario i dressyr idag igen och det här var jättebra! Så bra att få rida så länge, hann verkligen få igenom det jag ville och jag hann tänka efter och förbättra! Vilket kan ta ett tag för mig annars ;) Sista lektionen gick det hur bra som helst, då fick jag nästan till samma ridning som jag hade innan jag blev sjuk!
Sen red jag L. Jobbade med att hon verkligen skulle bli eftergiven för framförallt innerskänkeln i båda varven. Hon blev tillslut fin, finare än hon har varit någon gång under mig! Så ja, bra rid-dag helt enkelt!
För övrigt har jag haft redovisning i dressyr-teori. Har gjort ett arbete om övergångar med två andra brudar så nu är vi experter på det helt enkelt ;)
Nu på kvällen har jag hunnit med att åka till Kvicksund och handla, ha kvällsfodring i både Röda stallet och gäststallet, samt kolla på film med granntjejerna! Vi var ett helt gäng och det blev Tomten är far till alla barnen!
Blev ju dessvärre lite senare än jag hade tänkt då, men sånt händer ju!
Nu är det bara en vecka kvar till lovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0