Courage is being scared to death - but saddling up anyway - John Wayne.

Tisdagen blev också en riktig skitdag. Livet hoppar jämfota på mig och skrattar!
Idag red jag Ontario självständigt och det gick väl helt okej. Dagen gick ganska segt och jag är så slut! Behöver loov! Dagen bjöd iallafall på lite trevligheter i form av Julspex på Knytpunkten. Hippologerna, kandidaterna och vi rockade kvällen med våra bidrag. Bjöd på många skratt! Som exempel kan jag nämna den som vann "Årets citat", Dressyrläraren Marianne sa: "Rid era hästar som ni vill ha era män, lätt upphetsade med energi och lydiga". Det bjöds även på sketcher där det drevs en del med lärare och andra personer. På en lagom nivå förstås, blev sjukt kul faktiskt! Vi i RSG2 hade gjort en finfin film också som rev ner en del skratt. Och så bjöds det ju på fika också!
Julstämning på Strömsholm! Bilder från Ridskolan Strömsholms facebooksida!
L har vi iallafall bestämt oss för att inte ha kvar eftersom att hon inte gick igenom besiktningen. Därför väljer jag att inte berätta mer om henne av respekt till ägaren. Men en bild kan jag ju visa ;)
Det var helt enkelt för bra...!

Kommentarer
Postat av: Bisse

Älska citatet! haha :D



Tråkigt med Larran! :(

2011-12-22 @ 10:56:39
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var ju lite synd :(....



Men ge inte upp med letandet :) kram

2011-12-23 @ 05:24:08
URL: http://saarraalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0