Söndag.

Har ju som sagt haft helgstalltjänst den här helgen och ja, det har varit hur chill som helst! Inte så många hästar som är inne från betet så. Nu är det avklarat!
Trimmade Rocksina på stallplan idag. Gick riktigt bra och jag är så taggad inför det här året och förväntansfull som bara den. Nästan farligt mycket. Iallafall så var hon riktigt lösgjord och fin idag och jag jobbade mycket med övergångar och böjda spår.
Banan på stallplan! Bilden gör inte riktigt rättvisa. På höger sida utanför bild är Norra och Vita stallen och på vänstra sidan Gula Ridhuset och Röda stallet. Rakt fram Vita Ridhuset.
Underlaget är super! Fibersand!
Röda stallet där Rockan står.
Ikväll har jag sprungit och umgåtts med Tessi och Jossan! För himla trevligt, grymma tjejer! Nu ska jag duscha och gå och lägga mig. Klockan är nu 20 i tolv och ärligt talat så har jag inte somnat innan 1 en enda dag hittills. Vart tar tiden vägen? Är ändå inte trött på dagarna, har vilat upp mig ordentligt i sommar :)
G'night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0