I can. I will.

KZ idag igen alltså. Det är konstigt egentligen hur fort man anpassar sig. Förra veckan tyckte jag att dom här två dagarna var stört jobbiga, men den här veckan gick dom snabbt. Hade iallafall skaplig träningsvärk efter milen igår. Körde ändå på med ett boxpass på idrotten. Så nu lär jag väl ha ont i hela kroppen imorn, när det är utbildningskontroll i dressyr. Sweet!
Iallafall så var Rocksina fräsch idag så jag longerade. Gick bra, inga problem. Nu ska jag slappna av lite och INTE plugga. Okej, det är kanske lite tufft med två KZ-dagar efter varann fortfarande. Jag menar, vi går kvart i nio till kvart i 5 och har endast 30 min lunch däremellan. Annars, bara lektioner. Båda dagarna avslutas också med idrott. Smack liksom! Men ja, det var väl allt. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0