Getting lost will help me find myself.

Tillbaka på Strömsholm! Har flyttat hela dagen, med häst och hela paketet så tar det lite tid! Imorn börjar iallafall skolan, eller ja, idag om det ska va så. Börjar klockan 15 så det är väl inte jättejobbigt he. Blir ändå tidigt imorn för att fodra min och elins häst, som står i Röda stallet. Dom två står själva just nu, alla andra hästar kommer imorn tror jag. Vi två är dom enda som har privathästar i skolan i år. Förhoppningsvis så får vi då alltså privathästsadelkammaren för oss själva! 10 skåp, lyx! Resten av dagen imorn kommer jag att packa upp, rida, och såklart tjattra halvt ihjäl mig med alla saknade tjejer! Har en del att prata om!
För övrigt så bor jag i samma rum som jag gjorde förra året. Bilder utlovas härmed. Imorn. Nu ska jag lägga mig och läsa Veckorevyn och lyssna på lugn musik tills jag somnar :)
Laddar upp några bilder från sommaren som har varit en av de bästa i mitt liv!
Kattungarna som heter Ernst.
Bild som självklart är tagen från hästryggen!
Falsterbo!
Ja, det var ju några iallafall!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0