Don't tell me sky is the limit when there is footprints on the moon.

Idag har jag haft en sånhär jättejobbig skoldag. Rida två hästar. Inget mer. Inte helt fel!!
Hade utbildningskontroll i dressyr med Rocksina och det gick väl helt okej. Men inte så bra som jag hade hoppats på, men det är klart, jag är inte van vid att rida i grupp nu. Det är svårt när man inte får göra dom övningarna man vill, när man vill o.s.v. Dom tyckte iallafall att hon var en fin typ av häst och att jag hade bra grundsits. Dock så måste jag sträcka på mig mera och ha axlarna längre bak. Dessutom så knep jag lite med mina knän, vilket ingen har sagt till mig förut, så det kanske är något som håller på att bli ett problem? Bra isånafall att jag fick veta om det tillräckligt tidigt för att snabbt kunna korrigera det.
Den andra hästen, Levado, red jag ut till slottet på med Lova. Skrittade och travade bara, men det gick bra iallafall.
Ikväll ska vi ha inspark med Daniel och Jens i Röda ridhuset. Får se vad det egentligen är vi ska göra, men jag hoppas att det blir kul och att dom är snälla med oss :)
gammal bild på Rocksina, men jag gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0