Better together.

Vilken helg! I torsdags hade jag sitsträning för Linda Andersson på Blue Nun, en skolhäst. Red också ut med Rocksina. I fredags hade jag en lektion på en timme, sen trimmade jag Rocksina på Stallplan innan jag åkte hem till Molke. I helgen hade pappa sin 50-årsfest och jag sjöng och grejer. Hade iallafall riktigt kul! Sov också hur mysigt som helst i en stuga vid en sjö. Idag fikade jag med vännerna innan jag åkte tillbaka hit. Och nu sitter jag här på Strömsholm och pluggar lite smått. Ska sova nu så jag orkar upp till KZ imorn. Hade kunnat skriva mycket mer om dom senaste dagarna men allt smälter ihop lite. Säger istället God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Tack kära dotter för all hjälp vi fick på din pappas 50-års dag. Inte nog med att du fick hjälpa till hela kvällen (och dagen efter) du stod också på scen tillsammans med lillebror och sjöng så alla fick gåshud. Om du någon gång tröttnar på hästlivet vet jag vad nästa "karriär" kan bli :-)

Du är en pärla !

Kram mamma och pappa

2011-08-28 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0