Rolling in the deep.

Mitt liv går i 180 och det händer saker hela tiden. Hinner inte med datorn ens, då är det illa.. Eller bra.. Hur man nu vill se det.. Iallafall så tävlade jag ju i lördags och det gick bra! Dock så klantade jag ju mig lite i första klassen och red fel.. Hoppade fel räcke alltså.. Jaja, det gör inte så mycket när känslan var bra och det inte gällde nånting. Nu gör jag inte om det på ett bra tag :) En bild togs sammanlagt.. :
Hmm.. Ja.. Det va väl inte så mycket att hurra för kanske.
Det var ögonblicket då jag hoppade fel hinder. Som ni ser så står numren på andra sidan.. FEL HÅLL LIKSOM. Annars ser hon ju fint samlad ut och så vidare.. HAHA
I lördags kväll åkte jag och firade en 18-åring som jag har delat livet med mer eller mindre i perioder. Klara Winkler. Vi kommer alltid att vara vänner, hur lång tid det än går. Vi känner varandra utan och innan.
Jättefin bild på ungen. Eller ungen, det va ju slut med den tiden nu ja..
I helgen har det också varit landslagsträning i hoppning för juniorer och young riders. I mitt hus, hur coolt?! Så har varit en del kända ansikten här :)
Dessutom är det antagningsprovsdagar här nu till gymnasiet nästa år. Dom första kom i söndags och dom sista kommer imornkväll. Sammanlagt tre olika grupper och tre nätter, en per grupp. Vi har väldigt kul då alltså. Igårkväll var det mest kaos och vi skickade ut ungarna för att sno vägskyltar och cyklar medans moppar och bilar åkte omkring och tutade på dom.. I princip.. Inte så bra planerat kanske. Ikväll däremot tog vi upp dom till Röda där vi satt och pratade läänge. Dom fick fråga frågor och vi berättade hur otroligt fantastiskt men hårt det är att gå på RS kan man väl säga. Vi var snälla iallafall. Imorn är det våran tur att hjälpa dom i stallet inför själva provet. I år avgör ju faktiskt det här provet om dom ens får söka och det är nytt för i år. Tacka fan för att det inte var så förra året.. Jag hade varit pissnervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0