okay mista!

Alltså.. Jag kanske tjatar lite i bloggen men.. NI ANAR INTE HUR MYCKET JAG ÄLSKAR LIVET! Helt allvarligt är så stört lycklig här på Strömsholm. Igår red jag på galoppbanan i solen, såå härligt och Rockan var superfin. Idag red jag dressyr på Lotus, född -87 men fräsch som bara den!
Idag har det varit grymt väder, sol och varmt! Vi har solat på taket på kamrer och det bara gassade där uppe! Skulle även grilla korv, men det slutade med att vi kokade skiten och åt i köket på röda. Stort gäng va vi iallafall! Nu på kvällen så va vi och hälsade på vid kamrer igen och gungade, snackade om alla spökerier där och smed sommarplaner! Vi har två resor inbokade som kommer bli grymma!
Känns som att jag är på världens längsta ridläger, det här är oslagbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0