Jag lever min dröm.

Härligaste dagen! Klockan är 22:48 och jag har varit ute och gått i 2,5 timme med lova och lovisa. Sen filade vi efter :) vi va vid en hamn, en strand, en sluss, slottet, såg två bävrar, låg på en brygga, träffade några som fiskade kräftor. Det va sommar i luften. Sååå härligt! För övrigt så har vi haft dressyr idag, gjort ett collage om getter och ätit pizza. Dessutom har mina underbara kusiner varit här och hälsat på. Moster också! Dom bjöd på fika och allt möjligt! Iallafall berättar mer imorn, bloggar från mobilen nu så.. Imorn har vi Banhoppning och så kommer ludo philippaerts hit!!! För er som inte vet så rider han världscupen och allt möjligt, en världsstjärna i hoppning alltså! Gryyyymt! Men nu ska vi sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0