I want you to see this.

Den här veckan har jag bara en lekion, dressyr på torsdag. Alla lektioner i skolan är inställda den här veckan utom på fredag och då ska jag ta ledigt för att träna för Nico.. Så det blev visst en träning till. Lektionerna tisdag och onsdag är inställda p.g.a. antagningsproven och Jens-träningen är också inställd då han inte har kommit hem än. Känns lite tomt, men när jag tänker på det så är det ju bara två dagar som försvinner.. Hehe.
Idag har jag haft hästkunskap, då redovisade min grupp om hästutrustning förr och nu, och så har vi ju också kollat på nollorna (dom blivande ettorna). Nu ska jag snart ut till stallet och ha stalltjänst, därefter ska jag rida.
Så ser det ut, MORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0