Back in town!

Yepyep jag är tillbaka! Har ju då varit i Spanien och haft 30 + och sol varje dag, hehee! Iallafall, rätt skönt att va tillbaka på Strömsholm också. Mickis har ridit Rocksina på lovet och hon är nu huur fin som helst! Rockan alltså..
Iallafall så kom jag tillbaka hit igår och sen dess har det varit full fart..
Slänger upp lite bilder från Malaga.
Det va några iallafall! :)
Den här helgen är det också hingstfestival för islandshästar här på Strömsholm. Massa folk, röda ridhusets läktare var fullsatta, vilket är ungefär 500 eller 800 platser, kommer inte ihåg vilket.. Iallafall så är det show som bara den, även fast jag aldrig kommer förstå mig på islanshästar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0