as cold as ice.

Idag har vi haft dressyrtest, programridning. Innan så släppte vi ut hästarna i hagarna så att dom kunde rulla sig riktigt ordentligt. Ni förstår vi tycker det är så himla roligt att borsta hästar!
Erkänn, finns inga roligare bilder än hästar som rullar sig??
Äh, ba skämta.
Iallafall. Jag hade Kastanj på dressyren och jag gjorde det klassiska felet.. Jag var bäst på framridningen! När jag kom in i själva bedömningsridhuset så gick det dåligt.. Men vad ska man göra. Jag är glad att han blev så fin och mjuk som han faktiskt blev på framridningen.
På kvällen så har jag iallafall tränat för Jens! Det va ett tag sen nu, 4 veckor sen! Vi hoppade linjer. Det gick egentligen ganska bra men alltså det sitter så mycket i huvet så det är läskigt! Mitt problem är att jag vill så mycket och har så höga förväntningar på mig själv så att jag blir superbesviken när ett problem uppstår och min puls ökar kraftigt. Detta känner såklart hästen av och blir spänd och tror att det är nåt superläskigt på gång. Då blir det pannkaka. Men hur som helst jag ska vara glad för att det går och har gått så mycket framåt. Och bli lite rå och cool. hell yeah. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0