det brinner!

Fick en kalldusch idag när jag va ute och red rundan runt lilla strömsvik. När jag kommer fram till strömsvikstallet så brinner hela kortsidan på ladan! Får upp mobilen och ringer 112 och ska försök förklara vart stället ligger, inte nån vidare värst beskrivning dom fick direkt,men dom hajja läget och va redan på väg dit. Red tillbaka och när jag kommer upp på en väg där man ser det stallet så är det helt övertänt och jag möter några tjejer som har sina hästar där. Hästarna stog inne för natten. Fyfan va hemskt det va, stackars tjejer! Som tur va så hade en motionär som gått förbi och sett branden öppnat alla boxdörrar så hästarna hade sprungit ut. Alla klarade sig! Stallet är däremot totalt nedbränt. Riktigt obehagligt, det är ju sånt där som bara händer på film!
Google-bild

Kommentarer
Postat av: carro

Men gud vad hemskt :O

2010-09-27 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0