Sweet escape.

Min förkylning har blivit cirka tusen gånger värre.
Och så undrar jag; Om du var en plånbok, vart skulle du ligga då?!
Imorn börjar tema-veckan, och sen är det looov! Efter det är det bara 6 veckor kvar till jullovet, hur sjukt är inte det? Jag började ju här igår! Eller?
Here goes lite dåliga mobil-bilder, enjoy!
Vita ridhuset inuti, skitbild, men det får palla!
RSG's gym! Eller ja, en del av det...
Ett hus på Snobbrännan tror jag... Tog inte det här bilden med flit iallafall, haha :D
Ser ni dom där vita lådorna där nere? Det är mobila stallar som dom satte upp under elit-tävlingarna. Varje sånt där stall hade ca 30 boxar. Då förstår ni hur många hästar det va här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0