Twist and shout.

Ojj vilken dag! Puh.. Ridit ut på Etus och dressyrpass med Rocksina. Dessutom har jag haft massa stalltjänst.. MASSA! Hann knappt äta lunch haha. Men det va inte så jobbigt. Det är aldrig jobbigare än vad man gör det till :)

Bild från igår!
Imorn kommer Rolf-Göran Bengtsson till Strömsholm! På måndagen har han clinic för allmänheten. 700 BILJETTTER SÅLDA! Helt sjukt. Vi i RSG1 ska ha kiosken, eller det är faktiskt 2 st. Vi har bakat allt som vi ska sälja, även köpt in dricka och sånt där. Själv ska jag stå i kiosken som är på läktaren. Det blir perfekt, kommer se typ hela clinicen! Ingen vill ju liksom gå och köpa fika medan det håller på. Clinicen är 2 timmar lång och börjar 19.00. Vid 18 kommer vi hem från skolan. Ingen ridning imorn alltså! På Tisdag ska vi elever och tränarna få en egen clinic. FINT!
Nej nu måste jag plugga till prov och redovisningar imorn. Så kul har jag det! Polly, bra musik och mitt glada humör underlättar iallafall :)
G'NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0