never give up.

Det är helt sjukt hur mycket man utvecklas här på Strömsholm!!
Man lär sig något nytt varje dag och information pumpas in i min lilla skalle! Det gäller bara att förstå helheten och sortera allt för att använda det på rätt sätt. Tänka lite själv alltså :)
Red för Jens nu på kvällen då, och jag är supernöjd med träningen! Jens tyckte att Rocksina var mycket mer i balans idag än förra veckan, och att hon tog mer vikt på bakbenen. Det kände jag också, så skönt när man känner att man går åt rätt håll! Det vi jobbade på idag var nästa steg, rytmen! Och där finns det mycket att förbättra! Holy macaroni! Måste öka registret i galoppen så att jag kan få ett flyt genom hela banan. I will do!
Har sovmorgon imorn, sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0