Get back in the saddle.

Vilken SKITDAG det har varit idag! Red först hoppträning i skolan & Rocksina kändes inte som vanligt. Skulle ha hoppat Pay n' Jump ikväll, men det blir ju alltså inget av det. Hoppas att det inte är nåt farligt med rockan, har lite teorier om vad det kan va. Dessutom gjorde jag illa fingret idag.. Så jag har lite klago-mode!
Dessutom lär jag ju få sitta inne hela kvällen och plugga.. Sista minuten-plugg dessutom.
Som tur va kom pappa hit idag och bjöd på pizza. Polly hade han också med sig :)
Imorn ska jag rida dressyr på förmiddan, så får vi se hur rockan smockan känner sig då.!
Rocksina, Kalle Bengtsson och Nikki i hagen på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0