Wintercold.

Idag har det snöat urmycket här! Hela dagen. Ganska mysigt faktiskt :)
Mellan 7 och 16 idag har jag hunnit med att rida 2 hästar och haft en himlans massa stalltjänst. Nu har jag ont i hela kroppen! Ridningen är det ju lugnt med, men resten. Jag kan säga att mina fötter är svullna nu! Har ont i verkligen hela kroppen. Nu på kvällen chillar jag med film, glass och tjejerna :)
Har massa bilder, men ska jag ladda upp dom så lär jag få sitta här hela natten! Nåt har ju somsagt hänt med mitt mobila bredband..
Red ut idag i snön på Rebelia. Varm va jag så det va bara mysigt iallafall. Sen dressyr med rockansmockan. Gick sååå bra! Love.
Nej nu ska jag njuta av internatlivet, HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0