Stand my ground.

Suddig mobilbild på slottet @night. Fint.
Iallafall så har jag sen sist hunnit med att äta choklad, sitta uppe alldeles för länge, pratat hela natten, vikt mig av skratt, känt mig alldeles tom, fått nya krafter, fyllt hjärnan med en massa nödvändiga saker, försökt fylla på ännu mer, märkt att det var fullt, somnat i tid och otid samt ridit ut på en snöig äng.
Det sistnämda inträffade i förmiddags och det var en upplevelse det! Alla hästar hade rycket och höll på att bli lite för livat. Iallafall, alla överlevde. Inklusive jag. Jens-träningen ikväll var inställd.. Ovärt.
Vintertrötta djur:
Celine
Winston
Allan
Jag & Mickis
Hehee, godnatt!
( har sovmorgon imorn iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0