Power of will.

Igår på jens-träningen så satt han upp på Rocksina! Då blev det åka av, men gud vilken skillnad det blev sen! Han är kung. Ikväll har jonna tagit hål i jossans öra och vi har ätit glass & gurka, hihih :)
Idag red jag dressyr för Agneta. Vi har haft vikarie för henne dom 2 senaste veckorna, den vikarien lärde mig fel, men nu är jag tillbaka på banan igen, skönt! Det är det som är så bra med att få hjälp så ofta, man hinner inte lära sig en ovana innan man jobbar bort den! Man hamnar aldrig på fel spår, som jag har väldigt lätt för att göra.
Imorn är det kz-dag! Parfym- och sminkdagen! Weei!
Dagen då jag började mitt livs äventyr. Dagen jag flyttade hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0