this is the end of life as we know it.

Nu är sommarlovet slut! Avslutat. No more. Finito. Ja, ni fattar. Ett sommarlov fyllt av We no speak americano, galet underbara sommarkvällar, vrickade påhitt och kanonfina vänner. Kunde verkligen inte ha blivit bättre!
Idag har vi iallafall flyttat över hästen & den mesta av packningen till Strömsholm då. Imorn flyttar jag in på riktigt! Toknice!
Snygg häst! Klar att förflyttas.
Här håller hon då stenkoll på mamma som packar det sista. Feffe va tvungen att kontrollera så att grimman satt som den skulle!
1 styck häst på plats, då kör vi då!
Packar upp lite saker, NOTERA POTATISMOSET! Den enda föda jag har medtagit såhär långt!
Blev en trip till ikea! Sen åkte vi tillbaka med bilen smockad och proppad med prylar! Och JA vi är ganska fina :)
Hur rummet såg ut till slut får ni väl se... nån gång!
Ha det bättre!

Kommentarer
Postat av: Feffe!

Notera hur mitt huvud och min alls ser ihopsmälta och skapar illusionen av en typ, halvmeterlång nacke ! :)

2010-08-25 @ 09:48:49
Postat av: Sofia herself

Noterat! :) Haha nejdå

2010-08-25 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0