On my way!

En veckas blogguppehåll blev det visst. Inte helt planerat men så blir det ibland :) Senaste veckan så har jag bl.a. tävlat Stickan, haft roliga helgkvällar med kompisarna, njutit av solen, löptränat, genomgått ett fyspass á la Biggest Loser & så har Tessan fått equiterapeutbehandling. Idag gick Tessan dressyrlektion för Linda och Stickan red jag ut till slottet tillsammans med Elin & Linnea. Imorgon är det banhoppning här, då ska jag hoppa Tessan. 
Rustica tävlade ju då som sagt i helgen, i Eskilstuna. Och det gick bra, riktigt bra faktiskt! Red 120 & 130 och var felfri och placerad i båda klasserna! 19:e placering i 120 och 4:e i 130! Min första felfria 130 dessutom, nu behöver jag en till för att vara kvalad till 140! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0