Fullt ös! :)

Veckan i Spanien var helt underbar!! Vi hade så kul :) har massa bilder men dom kan jag tyvärr inte lägga upp nu eftersom att jag bloggar från min mobil i Tyskland! Ja, nu är jag alltså äntligen här! Har jobbat 3 dagar och jag trivs helt super! Allt är över förväntan! Hästarna är väldigt fina och välridna, människorna är jättetrevliga, gården är fin och välskött och boendet, en nyrenoverad etta, är jättefint! Det är inget stalljobb utan på sin höjd borstning av hästar, annars mest ridning! :) arbetstempot är väldigt skönt, inte för stressigt. Både människor och hästar har det väldigt bra här :)
Det känns som att jag har hamnat helt rätt :)
Okej, en bild från Spain kan jag försöka få upp :) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0