Mittwoch

Idag var vädret mycket skönare! Helt perfekt faktiskt. Molnigt, lite vind, varmt. Jag red 7 hästar. Hoppade Darena, Cooper, Lafayette & Blackie. Fast inte jättemycket med någon av dom :) Men N O G R A N N T! Både Anneli och Norbert hjälpte mig så jag fick allt svettas. En väldigt lärorik dag iallafall! Utvecklingen går nästan att ta på. Så uppenbar är den. Varenda fel jag gör kommer fram och dras bort som plåster, ett efter ett. Ibland känner jag mig bara värdelös och tänker " det går aldrig, jag kommer aldrig rida OS" & i nästa stund känner jag mig riktigt proffsig när jag får till det. Jag tänker alltid antingen eller. Katastrof eller perfekt. Idiot eller geni. "Jag kommer aldrig kunna hoppa högre än en meter igen" eller "Shit, passa dig Malin B!" Något jag också jobbar med. Allt sitter ju egentligen i huvudet så man får inte glömma bort att förbättra skallen när man förbättrar tekniken. Båda måste fungera! 
 
Ikväll kommer mamma och pappa hit till tyskland. Dom ska vara här ett par dagar. Blir kanoners det! Detta är en fin bild från en kväll när vi skypade. Jag tycker den är fager. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0