Måndag.

Livet har återvänt! En ledig dag kom lägligt och nu är jag piggare igen. Just nu är det otroligt varmt här så vi börjar kl 5 på morgonen. Efter 11 går det i princip inte att rida överhuvudtaget. Jag longerade en häst i grimma, bara skritt och trav, och det var helt dyngsur av svett. Jag med ;) Idag var det 33- 35 grader ute, inte så mysigt med detta yrke. Iallafall. Hann rida 6 hästar. Trimmade alla idag, måndagsjobb. Vissa mår bra av en dags vila, andra inte. Är iallafall överlag väldigt nöjd idag. Känns som att det går bättre och bättre med alla hästar och det är ju positivt. 
Nu sitter jag och äter nutella och jordgubbar- bra kombo! För övrigt har jag lyckats med att ta slut på 80% av den tänkta månadsmängden av internet på.. 4 dagar... Bra jobbat, guldstjärna till mig! Så vi får se hur länge jag kan blogga helt enkelt! Om jag har ett litet uppehåll snart igen så vet ni varför.
Darena nyduschad och nöjd efter ridpasset. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0