like a house of cards, one blow from caving in.

Idag känner jag mig litegrann som en mosad amöba. Vet inte riktigt vart denna trötthet kom ifrån men skulle gissa på att det beror på att vi har börjat kl 6 varje morgon den här veckan, den har varit supervarmt och jag har väl inte varit superduktig med maten.. Som tur var fick jag hjälpt med att göra iordning hästarna idag så det gick snabbt att rida dagens 6 st. Sen gick jag in och slocknade direkt. Vaknade fem över 18 med småpanik för jag var helt säker på att jag skulle göra något viktigt klockan 18, men jag har fortfarande inte kommit på vad det skulle vara än.. Det var väl nåt jag drömde. Mobilen verkar också trött så om ni vill något, skriv på facebook tills vidare... 
Ja, en allmänt trög dag idag men som tur är så är jag ledig imorn. Då ska jag sova hela dagen och hoppas att jag mår bättre på måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0