Hola amigos!

Sju hästar stod på schemat idag! Hoppade Darena. Jobbade med att hon ska vänta och hoppa mer uppåt än frammåt fast fortfarande ha lång hals och vara lugn. Gick rätt bra idag. De två yngsta som jag har börjat med skötte sig riktigt bra idag! Framför allt stoet, "Ingeborg" (hahah), gillar jag väldigt mycket. Favoriten, som kallas Lafayette eftersom att hon hette det förut, gick också bra! Trimmade på banan, sen gick vi ut på fälten och red lite där. Bland alla harar, det finns hur många som helst här. Dom har ungar just nu som springer omkring och yrar överallt, lite för söta! Sen red jag Blackie och efter det Cooper, en annan häst som jag rider. Cooper är väldigt rolig, fast grön än så länge. Men han kommer att bli väldigt lättriden och rolig i framtiden tror jag! Han är lätt att rida på hinder och har rätt mycket power. Visade även Zalidia för kund idag. Hoppade och så.
 
Angående mitt internet så är det tydligen så att det kommer bli segare och segare fram till den 17:e och sen bli normalt igen. Vet inte varför men om det blir det så kan jag inte blogga före det. Tar vääldigt lång tid att lägga upp nåt redan nu. Och det är för segt för att ladda upp bilder... Men 5 dagar överlever vi :) Tills dess kommar jag antagligen att rida vidare som vanligt, kämpa mot Cola-beroendet ( dom dricker sjukt mycket Cola här och vi äter lunch ute nästan varje dag, med cola såklart) och försöka lära mig lite tyska. Ungefär som hittills alltså :) Imorn ska vi in till Düsseldorf där det är nåt event som jag inte kan uttala. Det ska tydligen vara som ett stort tivoli precis vid floden Rhen, största eventet i Rhein-Westfahlen så det blir nog bra. Vi ska gå på bio också och se "Now you see me" på engelska ( yey). På Söndag är jag ledig :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0