Hallå! :)

Lyckan över internetet har svalnat en aning då det har segat ihop som bara den! Ska prata med internet-tjejen och se om man kan göra nåt åt saken! 
Men iallafall, idag har jag ridit 7 hästar. bl.a. favoriten, som går bättre och bättre varje dag ♥
Sen även två fyraåringar som har varit på bete ett tag. Dom är väldigt gröna, men väldigt fina också. Jag kommer att rida dom ett tag nu framöver. Dom har roligaste smeknamnen också, Paul och Ingeborg haha! Två fuxar :) 
Sen även en stor svart häst som jag precis har börjat rida. Blackie ( Black Empire). Hoppar tydligen kanon enligt dom andra fast jag har inte sett honom hoppa än. Men det tvivlar jag inte på! En vacker häst är det iallafall. 
Sen var det Lewana som rids igång efter en hovböld, Dacanto som är 11 år och kan allt- väldigt välriden och Zalidia som jag tror kommer säljas snart. 
Imorgon är det fredag igen, vilket känns helskumt. Veckorna går nämligen extremt fort just nu! Även fast jag längtar hem typ hela tiden. På Lördag ska vi in till Düsseldorf där det är ett event av nåt slag... Och sen ledigt på Söndag! 
Ingeborg med sina kompisar i hagen!
Morgontrim :)
 
God natt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0