Guided by a beating heart.

Äntligen stabilet internet! Sen sist så har det rullat på här. Rider nu 6-7 hästar om dagen. Igår var vi på träningstävling och jag red Darena. Bara 1 m för att känna på hur hon är på tävling, för om två veckor är det riktig tävling på schemat. Iallafall, Darena var felfri igår :) Om två veckor följer även Dublin med, en häst jag precis har börjat rida.
 
I Lördags var vi då i Düsseldorf. Var på ett stort tivoli precis vid floden Rhen. Det var nästan lika stort som Gröna Lund, fast endast uppbyggt för 10 dagar. När vi hade varit där ett tag satt vi lite i en park vid floden innan vi åkte till bion och kollade på Now You See Me, superbra film ju. Efter det gick vi runt och kollade lite i stan. På en av Europas dyraste shoppinggator, en uteliv/kroggata och en marknad med fransk tema vid vattnet. Tog en del bilder med Sabrinas mobil, men har inte lagt in dom på datan än och nu har hon åkt utomlands så får ta det när hon kommer hem :) 
 
Lite bilder från de senaste dagarna:
cwd-sadel och freejump-stigbyglar varje dag är nåt jag absolut kan vänja mig vid ;)
Darena! :)
Träningstävlingen igår, här rider Anneli Dacanto. Lite finare gjort än en vanlig pay n jump i Sverige.. Men det är stora tävlingar där i helgen :)
Framhoppningen, superfint ridhus. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym!

Svar: Tack babe, du är <3!
Sofia Sundqvist

2013-07-22 @ 19:01:59
URL: http://fahlcrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0