Never a failure, always a lesson...

Myskväll ikväll! Pizza, godis, film och ledig dag imorn! Jag kommer att sova i tusen år ;)
Idag har jag visat ett par hästar för kund och så red jag Stickan ute i en stor hage. Försöker få upp hennes kondition mera nu inför tävlingssäsongen och då gäller det att hitta en yta där man kan galoppera på rätt friskt. Hon verkar dock rätt oberörd även fast jag tycker att jag galopperar i ett bra tempo länge haha.. Imorn ska jag rida ut länge och galoppera ännu mer :) nästa helg när jag kommer hem så är det lagträning inför allsvenskan, helgen efter är det tävling och helgen efter det också så nu rullar det igång igen! Can't wait!!!
Den här lilla räkan ska också tävlas!:) (Tessan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0