Endless passion.

Idag har jag haft en fullsmockad dag! Men i princip bara med roliga saker! Vi hade remontlektion innan KZ. Red på stallplan och snöret var jättefin efter igår!! Fin framåtbjudning, eftergiven, balanserad...
Sen åkte vi in till KZ och provade och beställde studentmössor m.m. Jag beställde bara en mössa, är otroligt nöjd, den blir nog fin! :)
Sen var det lunch. Vi har precis bytt ställe att äta på och nu är maten supergod! Det är på hallstahammars högstadieskola. Himla bra!
Efter maten åkte vi till Västerås och bowlade och spelade squash! Det var jättekul, framför allt squashen.. Har aldrig provat det tidigare :)
Sen åkte vi hem och red. Stickan fick gå på lååång skrittur och Tessan gick på stallplan :)
På kvällen åkte vi in till Västerås och gick på bio. Paranormal Activity 4 blev det, skräckfilm alltså! Vet inte vad som var värst, filmen eller alla som skrek, men det var mysigt ändå! Var riktigt sugen på bio faktist :) efter lite snack och tvtittande på nya så ligger jag nu i sängen och ska sova. Den här helgen blir lugn, framför allt så ska jag sova igen X antal timmar..
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0