A drop in the ocean.

Elittävlingarna är över. Det var varit långa, stressiga, roliga, lärorika och kanonbra dagar! Vi fick bl.a. In över 20.000 kr till klassen i cafet! Där jobbade vi bra :) är också sjukt inspirerad! Har sett mycket bra ridning! Längtar till nästa tävling! :)

Dagen idag började med morgonstalltjänst och därefter markarbete på Rustica för linda. Vi gjorde en övning med massor av volter och flytta undan hit och dit. Rustica blev superfin!!
Sen red jag remonten Snöret. Vi jobbade med travbommar och galoppbock. Han var duktig, lilla lurven.
På eftermiddagen var det historia, stalltjänst och därefter red jag ut Tessan med elin. Vi travade en runda och sen avslutade jag med galopp på stallplan.
Nu ligger jag i sängen. 23.40. Jag förstår inte vart tiden tar vägen?? Skulle ha sovit för längesen och hunnit med att plugga religion.. Var en sväng upp till Tessi förut och jobbade på projektarbetet, skönt att vara igång med det iallafall :)
God natt!
( vi gjorde sjuukt många toasts till cafet, upp mot 1000.. Det gällde att roa sig lite under tiden också, men det är vi ju bra på ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0