Första dagen på sista året.

Ja, jag tänkte ju då att jag skulle hinna blogga ordentligt nu ikväll. Så optimistiskt av mig. Nu är klockan 23.04 och jag ska vara i stallet 06.30 så något långt inlägg blir det inte :)
Idag har vi iallafall inte haft några lektioner, men det fanns saker att fördriva tiden med ändå kan jag lova. Har iallafall rätt bra koll i stallet nu, det är en hel del nytt! Trivs iallafall superbra i både stallet och på rummet än så länge! Allt är så fräscht och fint.
Jag tävlade ju igår, så idag joggade jag bara Rustica på stallplan, och så gick hon i skritten också. En lugn dag för hennes del helt enkelt. Hon sover nog gott inatt ändå för hon var lite orolig idag. Hon och Rocksina gick ute i hagen olika tider och dom blev faktiskt lite smått oroliga när dom inte var tillsammans. Men dom vänjer sig :)
Tessi red Rocksina för hon ska låna henne nu.. Kanske bara tills imorn, kanske veckan ut, kanske betydligt längre. Jag hade ju tänkt att hitta en till häst att ta hit och jag har väl lite på gång. Inget bestämt men vi får se hur det blir med hästar helt enkelt.
Annars så har vi haft uppstart av läsåret idag, gått igenom tusen saker och så. Någonstans där emellan hann jag gå till Sadelmakeriet med Rocksina och prova ut en ny hoppsadel också!
Det har iallafall varit väldigt roligt att träffa alla igen och man har ju en del att prata om!
Men nu ska jag sova, hoppas att jag hinner blogga mer imorn :)
Västra Plugghästen, där jag alltså bor nu!
Två rätt fula bilder på rummet, har ju toalett och hall också, men det tyckte jag inte var så värt att visa :)
Och för att kompensera det, en lite finare bild på mig och Rustica från en tävling på Hammarö i somras!
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0