Figure it out.

Igår blev det inget bloggande, hade nämnligen myskväll med tjejerna :). Platsen var Stora Åsvillan och på schemat stog tacos och skräckfilm! Blev sent då vi är bra på att prata. Mycket. Blev en riktigt härlig kväll iallafall! Gick sen hem genom den mörka skogen med magen full av polly och huvudet fullt av bilder från filmen..!
Igår på dagen red jag dressyr på Evelina, som jag ska ha på programridningen på fredag. Jobbade mycket lösgörande, många volter och mycket sidförande. Gick bra! Känns bättre inför fredag nu.
Idag var det hoppning i Röda på Aragon för min del. Så himla rolig häst! Bara njöt! Tränade lydnad, vilket behövdes på våra busiga och pigga skolhästar! Ferrari-varning ;) Vi gjorde iallafall många halter och framdelsvändningar innan och efter hinder. På kvällen var det pay n' jump i Röda ridhuset och sen stod banan kvar. För imorn ska vi ha stilhoppning! Hoppas Aragon är lika taggad som jag.. :)
Nu ska jag sova och ta igen timmarna jag missade förra natten... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0