Closing Time.

Dåligt med dom senaste dagarna: På onsdagskvällen blev jag helt rödflammig på överkroppen och fick hjärtklappning. Blev en låång natt och på torsdagen åkte jag hem med mamma och pappa till vingåker och el vårdcentralo. Fick konstaterad lunginflammation, hostmedicin som gör så att jag börjar hosta (..?), penicillin i tablettform ( fobi för flytande penicillin sedan barndomen..) samt under en halvtimme inhalera något som inte gjorde någon nytta, det gav mig bara hjärtklappning, yrsel och bortdomnade händer. Tyckte att febern hade gått ner massor, och det konstaterades att den låg på 39.2. Hade varit kul att veta vad jag har haft dom senaste dagarna!!
Bra med dom senaste dagarna: Anledningen till att mamma och pappa var på Strömsholm på torsdagen var ett återbesök på kliniken med Rocksina. Jag hade ju somsagt inte så stora förhoppningar, men joodå! Helt ren var hon och färdig att sätta i träning. Långsamt förstås men ändå!! Hittar dom ingen hälta på den kliniken så finns det ingen hälta att hitta!

Kommentarer
Postat av: bisse

Gick in på strömsholms hemsida och klickade på "hem" sen ser jag en person högst upp som jag känner igen, och så var det ju du! ;)

2011-12-05 @ 10:28:20
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0