I won't let you go.

Vaknade imorse och kände mig riktigt sjuk.. Jag som precis har blivit frisk. Kämpade mig igenom dagen iallafall och jag tackar alla änglar i himlen för att matteprovet vi skulle ha imorn blev framflyttat till nästa vecka! När jag kom hem red jag L i röda ridhuset. Red i ca en timme men tog det lugnt. Sen pysslade jag om na ordentligt i stallet och friserade och grejer. Så skönt att känna att jag inte hade så bråttom in för att plugga matte. Nu är det bara svenskan som ska sitta tills provet imorn.. Och pdl-grejerna tills onsdagens prov. Puh, kämpa! Och hoppas innerligt att jag inte blir mer sjuk! Hade nämnligen tänkt att jobba max dom här 10 dagarna fram till lovet. Hoppas på att hinna sova mycket på nätterna så fixar det sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0