Per aspera, ad astra.

Dag 4! Idag hopptränade jag Rustica första gången här. Det gick ok, hade kunnat gå bättre men jag spände mig lite. Tycker fortfarande att det är lite svårt att träna för ny tränare, men det är jättebra att jag utsätta för det så att det blir bättre! Jens brukar säga det på ett så bra sätt- att man måste våga ta sig utanför sin komfort-zon för att utvecklas. Man vinner inget på att gömma sig eller leva i sin lilla bubbla av trygghet. Inte om man vill framåt iallafall.
Förutom Stickan så red jag fram två hästar och red ut en, försöker ta vara på varje minut i sadeln! Det känns redan mycket bättre än första dagen att sitta upp på en ny häst, det är lite enklare nu.
På kvällen fick vi middagsbidrag av chefen så vi åkte in till Veberöd och åt! Jättemysigt, jag trivs väldigt bra med dom andra som jobbar här :)
Nu ska jag iallafall sova, det blir en ganska tidig kväll. Igår hade vi ju taco-kväll och då blev det lite senare.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0